Det behövde jag verkligen

Ja jag har som sagt vart sjukt trött å då blir man väldigt lätt irriterad på så gott som allt.
Så Patrik lät mig sova inatt å tog Markus helt själv.
Å trött kan jag lova att jag va jag måste ha sovit som en gud för jag har inte vaknat när Markus har skrikit vilket jag alltid gör annars men min kropp kanske visste att jag kunde koppla av eftersom Patrik sa igår att jag skulle få sova å att han skulle ta honom.
Å jag behövde verkligen den här sömnen som jag fick i natt för nu e jag hur pigg som helst :)
Men Patrik däremot e hur trött som helst han ligger å sover nu medans jag å Markus sitter i vardagsrummet.
Markus sitter i sin nya babysitter å han gillar verkligen den :) Han e oftast hel nöjd när man sätter ner honom i den å när han blir ledsen så e de bara å gunga på den me foten å då blir han tyst :)

Han har börjat dregla å leka me sin saliv nå otroligt :)
Ibland kör han in hela handen å när den e full me saliv då drar han handen över hela ansiktet så han e lagon mysig :)
Han har börja upptäcka sina händer då å då å de ser riktigt roligt ut när han lyfter upp dom å bara tok stirrar på dom..
Å han pratar bara mer å mer för varje dag som går, skit kul å se hur dom utvecklas för de går ju fort.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Gud vad skönt för dig! Då kanske han inser nu hur trött man blir efter en natt då och tänker till nästa helg. Känner igen det där med babysittern - Liam blir nöjd direkt man sätter ner honom i den. Han gungar ju själv som tur är :-)

2009-08-09 @ 13:46:34
URL: http://micaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0