De tog tid..

Ja nu e jag precis klar.
Jag har stått å gjort ärtpure åt lilleman som jag har fryst in.
Först skulle dom ligga i vatten i 6 timmar sen skulle dom koka i 2 timmar å sen har jag stått me en vitlökspress å pressat ner dom i burkar å de tog 1,5 timme så de tog tid vill jag lova men nu e de gjort så nu känns de sååå skönt.
Har även gjort potatis å broccoli pure.
Och potatis, broccoli å morotspure.
Jag e duktig jag hehehehe.
Patrik e uppe å spelar biljard me Christer å Tobbe å jag sitter i soffan å bara njuter :)
Markus e mätt, renbytt å så sover han :)

Va man uppskattar den här stunden på kvällen när man kan sitta å bara vara de e helt underbart..
Så jag sitter me min mysbelysning å jag bara stormtrivs hehehehe.
Nä nu ska jag nog slå på tv:n en stund..

Ha de gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0