Dagen...

Dagen började me 2 kokta ägg till frukost å ett glas vatten.
Sen har jag myst me min son å de har vart lika underbart som alltid.
Sen har jag bakat en banan kaka till på onsdag men den e inte klar än e lite inne på å spritsa lite smält choklad över den :) de låter ju super gott i alla fall.
Imorrn blir de å baka de sista vilket e tårtorna å så e ja inte på å göra rikrigt goda cupcaks eller dom ser goda ut på bilden i alla fall :)
Nu håller jag på me min lunch/middag. De blir lax i ugn me en sås gjord på lätt cream fraich å en massa kokta morötter till å så klart ett glas vatten :)
Ja känner mig super duktig men hur länge kommer de hålla i sig de e de som e frågan hehehehehe.


Nu har min lilla prins somnat efter att ha vart små grinig i 20-30 minuter.
Han kommer nog förhoppningsvis sova gott en stund nu för han har precis ätit å fått ren blöja :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0