Börjar Jobba..

Ja på måndag börjar Patrik jobba igen :(
Kommer kännas tomt..
Å så kommer jag ju få ta Markus själv på nätterna i veckorna när Patrik ska upp å jobba men de har jag ju själv sagt så, men de kommer bli jobbigt dom första dagarna för nu har jag ju fått hjälp under hela puttes semester vilket har vart 4 veckor å på måndag e de slut me de..
De e inte sååå att jag inte vill ta Markus själv utan att jag e sååå sjukt trött på nätterna de e de som kommer va jobbigt inte Markus så de får ni inte tro, Jag älskar att pyssla me honom.
För han e otroligt lugn vi har haft de väldigt lätt me honom de har väl vart ett par enstaka gånger när han har vart otröstlig med de upplever nog alla föräldrar nångång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0