Totalt kaos

Den känslan beskriver rätt bra hur jag mår just nu....


Det är kaos å konstant stress jag känner....

Utbildningen är jäkligt intressant men den tar ju en del energi då det är ett helt annat sätt att tänka/göra på mot vad jag är van vid när det kommer till mitt jobb..

Sen är det träningar varje vardagskväll utom fredagar och imorrn onsdag har jag å Putte även vår serverings tjänst nere på IFK från 17-21:15 så för att de ens skulle va möjligt behövdes det fixas med barnvakt och hjälp för att Alex ska kunna träna imorrn då han tränar 17:30-18:30

Och sen den kaotiska stressen kring att bli utan dusch och tvättmaskin imorrn då dom aka börja med vårat badrum... den känslan är extremt jobbig.. jag tvättar ju liksom dagligen hur fan ska det gå När den känslan tas bort, nu kan jag ju liksom inte starta en maskin när jag känner för de...

Och all jävla planering de kommer krävas nu för att göra nåt så enkelt som att duscha... nu kan man ju inte göra de när man känner för de heller... utan nu ska man ha folk man kan duscha hos å de ska passa med dagar å tider... nä fy detta känns sååå jävla tråkigt å jobbigt... känner att stressen öka radikalt idag vid lunch när jag verkligen fatta att nej va fan det är tisdag idag å såg alla 3 miljoner saker som skulle göras...

Nu är dom sista maskinerna tvättade å hängda, barnen är duschade, badrummet är tömt så du är de kaos i alla andra rum :-( undra hur länge man ska ha de så här. För en sån här grej stressar mig vilket gör att jag mår dåligt... vem vill ha badrumms grejer utspridda i hela lägenheten? Ingen skulle jag gissa på..

Nä nu säger min kropp ifrån nu är jag helt slut så trött att jag mår illa. Orkar inte ens göra min matlåda inför imorrn får gå upp innan 06 imorrn å göra den 😴


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0