Riktigt läskigt och obehagligt

Igår på jobbet innan lunch så började jag må lite små illa och sen sa det bara pang, jag vart jätte matt i kroppen och illamåendet ökade.. det kom bara så där. Blev även extremt blek... det vart lite jobbigt då det va dags för lunch för min brukare så de va bara å hålla sig i väggarna och diskbänken medans jag fixade våran lunch... sen satt jag mig å tog några djupa andetag och åt väldigt lugnt.. mådde fortfarande väldigt illa och va skakig på handen..

Väldigt obehagligt va det men visade såklart inget för min brukare då jag inte ville oroa henne. Efter några timmar gav det med sig och jag mådde bättre. Fortfarande konstigt men bättre...

Idag har jag känt mig konstig i kroppen, illamåendet har kommit å gått.. fick lägga mig en stund mitt på dagen då jag kände att jag inte mådde bra. Å den känslan kom nu på kvällen också så de jag fick i mig nu innan sängen va 1,5 glas fruktsoppa så nu ligger jag här för natten...

Upplever även att jag är uppsvälld kring magen och nej jag är inte gravid. Så tankarna snurrar och funderingarna på vad det kan vara som gör att jag mår och känner så här?? Lite läskigt är det ju då det bara komsom ett brev på posten igår samt att jag inte mått helt okej idag heller...

Imorrn är det dags för Pt timme så hoppas verkligen jag mår bättre då.. har nån av er mått så här å känner igen er??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0