Normala ???

Vem har sagt att vi är normala?? inte jag i alla fall... Jag älskar att jag å barnen är lika flummiga å vi fular oss gärna :) Men självklart kan vi vara allvarliga å seriösa åxå :)

Imorrn är det dags för skolan igen för markus efter jullovet... så då blir jag hemma själv med Alex å Christopher några timmar innan stora prinsen är hemma igen...

Jag har köpt ett nytt spel som jag tänkte vi skulle spela imorrn efter markus är hemma igen.. Fia med knuff är ett spel dom gillar och detta är en liten "tuffare" variant enligt mig i alla fall hehe å jag tror grabbarna kommer älska de..

Imorrn kommer dom ju å börjar med Alex å christophers rum, får se hur de går med 2 av barnen hemma hela dagen haha..
Tror dom kommer störa å vilja vara med typ hela tiden haha.. Men jag hoppas de ska gå bra.. för skulle behöva plocka å greja lite men kan ju inte göra så myclet för grejerna som står över allt e ju de som ska in i ungarnas rum sen... 
men tänkte pula lite med tvätten och dammsuga å greje lite i köket..
Har i alla fall tagit disken nu på kvällen så de e gjort.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0