Jobb

Då är jag inne på veckans tredje och sista 26 timmars pass...
Så jag hoppas på fint väder imorrn när jag slutar då det blir en promenad hem då Putte börjar jobba imorrn efter sina 8 veckors semester.. Undra om de känns tungt för honom efter så lång ledighet :-)

Jag har lite å fixa i veckan då jag ska firas på lördag för jobbade när jag fyllde och även idag så orkade inte ha massa gäster igår... Grabbarna har även sin första fotbollsmatch på lördag så firandet av mig blir under eftermiddagen då jag ska vara hejarklack åt boysen på förmiddagen 😂

Har även anmält Markus och Christopher till hockey skola så får vi se om det är nåt dom Åxå vill hålla på med :-) Jag har fått för mig lr jag hoppas att om dom är intresserade och håller på med nån sport kanske dom håller dig borta från annan skit längre fram... En mammas förhoppning i alla fall...

Nu ska ni få se min sjukt grymma jobb outfit.. I Love IT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0