Mentala biten

Att vara konstant trött och inte ha nån direkt ork lr lust till nånting är jobbigt som bara den.. Känner mig som ett tomt skal som liksom bara är, svårt å förklara... 
Men idag frågade jag min lilla syster om hon ville med till gymet och gå på bandet i 40 min för läkaren skrev att det är jätte viktigt att fylla på med ny energi med promenader och sånt som får mig att må bra men då jag är så nere just nu så får vi börja med promenaderna.. 

Och min gulliga syster följde så klart med så det är tack vare henne jag kom iväg idag.. Och det va riktigt skönt så här efteråt... Bara så jobbigt att de ska ta emot så mycket å komma iväg bara... Hoppas på å komma iväg imorrn bitti Åxå men tveksamt att nån är uppe å kan följa med till kl 08.. Så får se om jag kommer iväg ändå lr hur de blir...

Klappar mig på axeln för dagens 40 min som blev lite blandad löpning men mesta dels gick jag.





Älskar mina nya kläder :-) tightsen är i tajtaste laget så får bli mina Pw tights haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0