Korthuset faller

Jag har vart frånvarande ett tag och det har sina anledningar...

Ingen lust med nåt!! tappat allt känns de som... vill bara ligga å inte göra nåt samtidigt som jag vill göra massor.. men orken finns liksom inte... har ingen ork lr lust till träningen just nu heller och då är det illa för vet ju att den får mig å må bra...

Går på knäna på jobbet, tom, tom å ännu mera tom... så känner jag mig.. min höst deprition som är på besök kanske?? :-(

måste komma på fötter igen för det här blir bara jobbigt.. ligger kvar i sängen å känner att jag skulle vilja sova tills de är dags å gå till jobbet.. men försöker låta bli...

behöver tvätta lite bädda rent i sängarna... hoppas hoppas hoppas jag får orken å lusten till de... 

Å känna som jag gör just nu är så jävla hemskt....jag hatar när dessa perioder kommer vet ju att situationen på jobbet är en bidragande faktor och den kan jag inte göra så mycket åt men jag blir såååå jävla ledsen...

vart är den pigga glada Therese med massa energi å ideer????

Den här trötta å vill ingenting therese får gärna försvinna nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0