Jo då jag lever

Det har vart rätt mycket så bloggen har hamnat åt sidan helt...

Jätte mycket på jobbet som tar musten ur en så man är inte riktigt människa fast man är ledig och det tar mer på en än jag nånsin kunnat tro... Att det ens är som det är är bara så sjukt...

för nån vecka sen va jag hemma å vabba med markus, jobbade förra veckan å igår va de dags för Alex :( så vabbar idag.. imorrn kör jag min kväll då får putte komma hem tidigare sen får vi se hur det ser ut på torsdag när jag har nästa dagtur....

Träningen har hamnat åt sidan helt vilket är piss tråkigt men har inte funnits tid lr ork... har i alla fall försökt sluta me godis i veckorna, bara lördagar som gäller och det är riktigt tufft dom första 10 dagarna tycker jag men får ta den fighten först... å sen hoppas att orken till träning kommer vart efter...

sen har jag rätt mycket press på mig just nu å att prestera under press är inte alls min grej så mår lite dåligt pga de åxå...

just nu är jag totalt kaos.... men hoppas komma på fötter igen å förhoppningsvis snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0