Uppdatering

Bloggandet går lite seegt just nu.. 

men det är väl mest för att det typ är som vanligt... Jag brottas me alla tankar å funderingar samtidigt som jag springer mellan jobbet och hemmet... för nu är Alex sjuk...
Hög feber, hosta å sååå snorig.. Så det blir dåligt med sömn så jag känner mig rätt sliten typ golvad hehe...
Nu har de inte blivit nån träning på lite över 2 vecker tror jag.. och det beror på att min hals aldrig vill bli bra :-( 
så jäkla ledsen träningen är nåt min kropp å mitt sinne behöver så snart skiter jag i halsen å kör ändå...

Måste komma igång med träningen å kosten för båda delarna har vart under sll kritik dessa 2 veckor fy fan nästan så jag skäms....

Putte är iväg å hjälper min kusin så jag är hemma själv me barnen å de bråkas å tjaffsas hela tiden... tröttsamt svar ja...

Jag tvättar som vanligt å plockar lite här å där lusten finns inte riktigt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0