känns redan :-(

känner av knäna redan... så jävla ledsen över de här.. det är liksom inte första gången...

så fort jag springer lr joggar så kommer de... ibland om jag går väldigt fort å långt så kan de även komma...

är det ett läkar besök som gäller??
beror de på fel skor??
lr har jag bara dålig kropp??

mina ben och knän är under all kretik just för att detta händer jämt :/
får se hur det känns imorrn om jag klarar av att bara gå rundan då får jag ge fan i å jogga å det är lättare sagt än gjort... jag vill ofta ge allt å blir lätt dum då å biter ihop i stället för att lyssna har hänt ett par gånger tidigare å då hade jag problem å gå i våra trappor ett tag..

så jag smörjde med voltaren när jag kom hem och nu har jag dmörjt med denna få jag har ont nu..



då kan jag ju kanske ta med jason på morgon rundan imorrn om det inte är för varmt för jogga ska jag ju helst inte göra.. å de va ju lite små jobbigt för jason så får väl gå för hans skull :)
han.är skapligt slut vill jag lova han har legat sen vi kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0