varning känsliga tittare

jag har ju börjat äta på liten tallrik, tagit bort godis å sötsaker under veckorna..
undviker även att äta bröd under veckorna...

nu har jag tröttnat på min spegelbild, å att inte komma i mina kläder, å de jag kommer i sitter inge bra... fy å blä...
denna kropp ska bort!!!!!

jag gör lite lätta övningar på min matta här hemma men tanken är att jag ska börja ta mig ner till gymet nästa vecka :)

det jag vill säga med detta inlägg är att kan jag så kan du!!!
ni kommer att få följa mig i min kamp mot sockret å jag kommer även lägga upp bilder då och då för att visa om de går framåt lr bskåt... har jätte svårt å få bort den " lösa " huden som vart efter förlossningarna men nu jäklar ska den bort :)





ska försöka komma ihåg å lägga upp nya bilder om ca 2 veckor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0