tufft...

va ett tag sen jag bloggade... dagarna har gått i 1 så tiden lr orken har inte funnits men nu är jag tillbaks :)

bilder från dopet kommer så fort datan vill samarbeta med min blogg fattar inte varför den inte vill ladda upp bilderna...

idag har de plockats en del här hemma, vilket känns skönt... disken är tagen, tvättmaskin går på högvarv.. plockat lite i alexanders rum.. litet rum å mycket saker så blir å plocka bort lite å ställa ut i förrådet...

har ju en hel vägg i sovrummet me saker som ska säljas men de går ju inget vidare :( blir av med nån enstaka grej här å där men högen blir aldrig mindre känns de som :( dags å testa blocket kanske..

jag har ju börjat äta på mindre tallrik å idag vart de lite tonfisksallad så börjar känna mig lite hungrig igen :( å jag är så sugen på godis men måste stå emot men de är tufft när de finns massa gott i skåpen :/

nä återgå till å plocka å pula här hrmma så kanske jag glömmer bort att jag vill ha massa godis :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0