träning och liten tallrik

idag har jag laddat ner 2 appar som jag ska köra nu :)
ena är typ en 30 dagars utmaning så de ska bli spännande :)

sen åt jag lunch på en liten tallrik idag å vi ska snart äta igen å då blir de en liten tsllrik igen för min del..
är så trött på å se ut så här :( inga kläder passar har en hel garderob me kläder jag har kunnat ha men som jag inte kommer i idag, en aning deprimerande....

nästa vecka blir de å försöka ta sig ner till gymet åxå å börja få in de i vardagen igen å sen köra hemma åxå....

å min bästa vän fyller på tisdag så då lär de bli fika mitt i veckan vilket får innebära lite hemma träning både morgon å kväll då :)

nu är de rätt mycket å fixa med inför dopet så är lite stressad ska bli skönt när de är över :) men jag har hunnit träna lite hemma idag ♥♡♥♡♥


kan jag så kan du... det räcker med små förändringar och att man rör lite på sig... alla kan finns viljan så finns styrkan tro mig å snart är de sommar å jag vill inte gömma mig i vassen i år också!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0