söt suget

halloj alla läsare...

sötsuget finns fortfarande kvar å vissa stunder är de så stort att jag klättrar på väggarna typ :( men jag har klarat de så här långt :)

igår när sugert vart väldigt jobbigt så tog jag me mig jason ut vi börja me en rask promenad som sen gick över till att vi joggade å de va ett tag sen nu å de kändes men de va åxå grymt skönt... dock va de galet jobbigt å andas denna kalla luft :/ får se om de blir en runda ikväll åxå :)

ska se om jag kan köra lite övningar på msttan snart, borde funka om ungarna för nörda lite ipad :)

jag äter fortfarande på liten tallrik å det är tufft vissa måltider men det är bara bita ihop å hoppas man ser resultat snart :)
jag har ju galet många byxor jag inte kommer i så bara fortsätta å kämpa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0