seg, segare, segast

så känner jag mig....
har ont i huvudet, kanske ätit å druckit för lite :( barnen röjer gärnet å de känns i skallen...

jag har tok fyndat idag å sånt gör en ju alltid glad :)









ni kommer aldrig kunna gissa vad jag gav för allt på bilderna...
håll i er nu, 60 kr är vad jag gav å det är vad jag kallar fynd.. och jag struntar i om kläderna inte är äkta.. jag handlar de jag tycker är snyggt å hur snygga kommer dom inte bli i detta ;)

markus fick converse munkjacksn, christopher fick lacoste skjortan å alexander fick lacoste piken som han får växa i ;)

jag har gjort fler fynd, men dom kläderna hänger på tork så bilder på de kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0