ny magbild

nu har jag ätit på liten tallrik i typ 1 vecka det är jobbigare vissa dagar men jag kämpar på :)

igår när sötsuget vart jobbigt så gick jag å tog en lång å varm dusch å fasiken va skönt det va...

det gäller åbita sig i läppen å tänka efter om det är värt å ta den chokladbiten å risken att falla tillbaks blir större, lr om man ska låta bli å vänta på att lördagen ska komma när man faktiskt får äta precis vad man vill :) jag har haft lite små sug till å från idag men då har jag gått fram till spegeln p lyft på tröjan å känt att nä de räcker med lördagar...

man får hitta sina små knep så det blir lite lättare å stå emot å spegeln va väldigt bra för mig....

mina kompisar tycker att jag är fin som jag är, å att man inte kan tro att jag har fött 3 barn å det är verkligen jätte gulligt av dom men jag är inte nöjd me mig själv och tyvärr så ändrar inte dom fina orden känslan jag känner när jag ser mig i spegeln... så jag gör detta för mig själv och inte för någon annan...

att inte trivas i sina kläder är jätte jobbigt å att ha en hel garderob men inte komma i nåt... jag kämpar vidare med detta å jag ska lyckas :-)






Kommentarer
Postat av: Bella

Bra jobbat Tessan! :)

2014-01-22 @ 21:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0