kliar i kroppen

hade ju vilodag igår å det räcker känner jag.. det kliar i kroppen så som det ser ut nu blir det gymet ikväll med min böna :)

men idag måste jag fan låta bli å springa har sagt åt sandra å knuffa ner mig från löpbandet om jag börjar springa :)
måste lyssna på kroppen å just nu säger den ifrån till löpningen, skit tråkigt men inte så mycket jag kan göra åt de mer än å vara grymt trött å besviken på min kropp... när jag har energin, viljan till de så sätter benhinnorna stopp det känns då jäkla B...

jag har vart lite yr idag så dags å öka vätskeintaget måste försöka hålla lite mer koll på hur mycket jag dricker imorrn...
har inte hunnit ätit middag heller då jag hade lite å fixa efter putte kom hem men nu är det sista stoppet sen åker vi hem så får jag försöka slänga i mig nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0