god morgon torsdag

inatt när jag skulle upp på toa så kom jag knappt upp ur sängen, gjorde jätte ont i mina knäskålar.. min första tanke va om dom vart överbelastade på gymmet igår när jag började ganska hårt som vanligt.. sprang på löpbandet i 18 minuter

gick ju för hårt ut förut åxå när jag va på gymmet men då satt de sig på mina benhinnor..

ska snart kliva upp då jag å christopher är vakna vi ligger å myser lite i våran säng..
måste kolla i spegeln om dom ser svullna ut lr nåt...

får se hur träningen på mattan kommer gå idag då me dessa onda knäskålar...
jävla skit att det alltid ska vara nåt...

nu hoppas jag verkligen att detta går över fort för vill ju till gymmet snart igen..
men det är nåt vajsing me just mina knäskålar det liksom knakarbå sprakar i dom när jag sitter å rätar ut dom, skit äckligt är de....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0