god morgon lördag

äntligen är min lördag här ;) idsg får jag unna mig lite gott, lyckan är på topp hehe.
när man bara har en ätar dag i veckan å är motiverad till å sköta sig resten så är det så skönt när lördagen kommer ;)
jag började morgonen med å tedta denna.



å den va riktigt nice, söt å god så tummen upp för den å tack till min älskling som köpte 2 paket åt mig igår ;)
kommer bli svårt å motstå denna under veckorna när suget kommer, men jag ska klara detta så bara å bita sig i läppen :)

idag ska vi testa å mala egen köttfärs å göra hamburgare. ska bli spännande :) å de känns inte lika onyttigt som å åka till max å köpa hamburgare.. ska bli gott me lite annat än sallad å äggröra å blodpudding som jag har ätit under veckan :) men ska även äta detta på en liten tallrik :) tänker inte gå upp till stor tallrik bara för att det är lördag...

sen ikväll blir de lite gottis vid tvn ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0