förberedelser

nu har jag förberett lite inför morgondagens bakning :)

jag har setat å krossat en påse turkisk peppar... en del är jätte fint krossad den tänkte jag smaksätta själva cup cakesen med å de som är lite grövre hackat ska vara till fluffet...

vi är bortbjudna på mat kl 13 imorrn hos puttes föräldrar vilket känns helt underbart då behöver jag inte bry mig om de :) å jag har ju lite å pula med imorrn ändå så de kunde inte passat bättre.. å hon ska göra sin efterlängtade fläskfile gryta fan jag älskar den så imorrn ska de ätas haha..

imorrn är det ju lördag vilket betyder att jag får äta lite godis :-) men jag å jason kör på med våran runda efter frukost i morrn åxå :) dock tror jag att jag vilar från hemma träningen på mattan då de känns endel i magen ;-)

nä nu blir de lite film mys känns som jag har gjort min del idag, men de spritter fan i kroppen så efentligen skulle jsg kunna göra mer men jag har ju lovat mig själv å sandra framför allt att jag ska vila när chanserna ges...

ny dag imorrn å då kör vi igen :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0