depp....

jag vill så mycket här hemma, men kroppen verkar inte hålla med för den vill typ ingenting :(

har tagit halva disken i alla fall så om en stund ska jag tvinga mig till och ta andra halvan...

jag verkligen HATAR dessa perioder jag brukar få dom å dom är lika vidriga varje gång.....

å jag är grymt sugen på allt!!!!!
jag trodde det skulle bli lättare med tiden men det går verkligen upp och ner så det är tufft å kämpigt men jag vet ju att det är värt allt slit i slutändan men dessa hjärnspöken är vidriga...

har aldrig förstått tidigare hur jäkla tufft det är eftersom jag köpt de jag vart sugen på tidigare vilket resulterar i allt slit idag för hade man skött sig från första början hade man inte sett ut så här idag...

men det som är gjort är gjort nu får jag blicka framåt å kämpa för en sundare livsstil å förhoppningsvis en snyggare kropp..

jag är inte utseende fixerad så de får ni inte tro men 3 täta graviditeter sätter sina spår me hängande mage å annat daller lite här och där ;-)

jag är sugen på dumle kakor å har vart de typ hela veckan så frågan är om jag ska baka såna idag lr imorrn då jag kan avnjuta några imorrn :) men blir ju 24 st så får kanske göra en halv sats :) får se hur och om jag bakar dom...

nu ska jag fortsätta med min depp dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0