Blir gymet

blir gymet kl 17 idag :) happy girl....
 
Så har precis ställt in en celsius i kylen å tagit fram ett paket bacon tänkte försöka få i mig lite äggröra å bacon innan :)
Sån härlig känsla å vara taggad å se att det ger resultat....
 
Å sen imorrn efter dagis ska jag lämna lillskit hos min syster å köra lite på gymet det gäller att passa på när tillfällen ges å när orken finns framför allt... för vissa dagar är jag för trött för å ens känna mig som människa så dessa dagar är guld värda....
 
Nu ska jag tjata igen men alla kan göra små förändringar i sitt liv som leder till viktnedgång å en otroligt possitiv känsla :)
 
Jag är mycket gladare och blir mer taggad när man ser att det ger resultat stora som små så är jag nöjd oavsett, rom byggdes inte på en dag så man måste ge de tid å framför allt inte ge upp...

Det är inte bara å gå ner i vikt utan man måste hitta en livsstil som man kan leva med för annars går man snart upp allt igen... Å jag har bytt ut den stora tallriken mor den lilla tallriken å det känns bra och funkar för mig visst är det tufft vissa dagar med dom där små hindrena kommer man nog aldrig ifrån oavsett vilka förändringar man gör... Å så är det inget gottis i veckorna utan det är endast på lördagar....
Vet att inte alla gillar gymet å man behöver absolut inte ha ett gymkort för å gå ner i vikt heller, ut på promenader, gör lite övningar hemma....
 
Jag har aldrig vart mycket för de här med å träna innan men nu tycker jag det känns kul så ge de ett försök du åxå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0