Tv häng

Dagen har vart bra.. 
Fått lite välbehövliga samtal ringda, frukost med min böna efter att vi lämnat dom stora på dagis sen rastade vi hundarna innan vi gav oss ner till stan :-) 
Där lämnade jag in Markus ena pop jacka å Alexanders One pice för byte av dragkedja å jag fick en smärre chock när han sa att de skulle kosta 450 kr men men va ju bara å gilla läget å jag valde å betala direkt så nästa vecka får jag hämta dom...
Vart även god lunch på stan å lite nödvändig shopping.. Klar me christophers present å 2 julklappar till som är klara, underbar känsla..
Å så fick jag farmors underbara köttsoppa så den åts till middag å kommer ätas till lunch imorrn fick en hel kastrull så har lite å avnjuta nu...
Å farmors köttsoppa är såå god..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0