Trött mössa!!!

Shit så trött jag är vilket känns jäkligt jobbigt för vi åker 05 i morrn bitti om jag tänkt rätt nu... Som sagt galet trött... 
Alex sov jätte dåligt å grabbarna vakna tidigt som vanligt...
Men det är bara å gilla läget å hoppas dom inte bråkar en massa idag... Har redan vart lite små tjafs mellan dom men inget större så här långt... 
Jag har lite å fixa å plocka med idag... Tvätta som vanligt står på schemat :-) måste skriva en liten lapp till Ullared då det är vissa grejer jag ska kolla efter som inte är julklappar som jag inte får glömma bort...
Present till Noah å Christopher tex... Noah fyller ju på onsdag så till honom måste jag hitta nåt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0