Till alla er med fördomar..

Att de finns fördomar mot vissa hundraser vet nog alla..

Jason är en blandras mellan rottis/schäfer å är en sån hund som vissa sätter i facket "farlig hund" 
Men där vill jag bara säga att ni har fel. Jason är fan världens snällaste hund.. Mina barn kan klättra på honom, dra å slita i honom han har ALDRIG gjort nåt eller ens visat tendens till de.. Blir de för mycket så reser han sig å går iväg precis som en bra å stabil hund ska göra...

Visst vaktar han oss när han känner att det behövs.. Vilket jag tycker känns tryggt då jag är lite mörkrädd å han kan skälla å så mot folk när vi är ute å det är mörkt men det är som sagt en trygghet för mig me tanke på vilket samhälle vi lever i..

Men han har aldrig skadat nån så ni som har fördomar om dessa raser tycker jag ska tänka om....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0