Ringt ringt å ringt..

Idag har jag fått några samtal gjorda så de känns skönt...
Ringt å fixat me dagis korten då de inte alls funkade över nätet :-(
Ringt om nya p-piller och en tid för cellprov då jag inte kunde göra de när jag fick tiden pga att Alexander bodde i magen...
Har även vart på stan så nu är christophers present klar å så kan jag bocka av 2 st julklappar till vilket känns underbart... En del kvar men på jävligt god väg å de känns såå underbart...

Har 2 paket å hämta ut åxå å så ska vi fundera på hur vi ska göra med tårtorna tills på lördag när våran 3 åring fyller har säkert glömt en massa :-( har jag glömt bjuda nån så får ni messa å skälla på mig har helt allvarligt inget minne kvar :-( as snurrig å glömsk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0