God morgon Torsdag...

Idag fick jag sova till 7:30 de va evigheter sen så de tackar jag för :-) fler såna morgnar tack :-)

Idag står väl lite tvätt på schemat som vanligt... Lite plock å fix blir de nog åxå :-) igår va lilla syster Malin här å hämtade 2 påsar me kastruller vi inte kan ha till den nya spisen skönt å bli av med å hon vart nog glad över å få de :-)

Idag blir jag nog av med lite barn kläder, hoppas hoppas blir så jäkla nöjd när "sälja" berget i sovrummet blir mindre å att de kommer in lite pengar är ju aldrig fel heller :-)

Jag å Sandra är ju lite sugna på å dra till gekås i vår igen å då behövs de ju lite pengar :-) 

Hur ser eran torsdag ut???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0