Att känna sig lurad!!!

För nån dag sen köpte jag denna dress av en tjej Putte åkte å hämta den å när jag plockar upp den är vi rätt säkra på att den inte är äkta... 
Jag kontaktar tjejen men hon väljer att inte svara vilket då får mig å tro att känslan vi fick faktiskt stämmer å jag har hört av mig till henne 2 gånger... 

För tycker hon skulle vart öppen å ärlig från början med att dressen inte är äkta den är snygg de är den men byxorna har inte nån bra passform dom är högre i midjan än i svanken å min röv är ju lite större än vad jag är framtill så dom blir väldigt låga bak å höga fram å så är dom rätt tajta men men verkar ju som jag får gilla läget för tjejen verkar ju inte bry sig så henne lär jag inte handla av nå mer!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0