Tvätten är igång...

Tvättmaskin jobbar redan :-) den har lite å jobba med under dagen :-) ska plocka lite här hemma eftersom de inte vart nån träning kan jag ju göra de tills jag ska träffa Camilla :-)
Ska bli såå kul å träffa henne för det är garanterat över ett halv år sen vi sågs...
Höra hur hon har de å har haft de osv...

Kanske dags å börja fundera på fikat tills man fyller åxå för smörgåstårtan måste ju beställas.. Men tror fan inte jag orkar baka nåt ska nog vara lite slö å köpa allt haha...

Har fått nåt i foten så ligger här å väntar på att Putte ska vakna så han kan kolla vad det är då jag inte ser...

Nä nu har jag babblat på om lite allt möjligt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0