Tillbaks....

Den här veckan har vart katastrof både me träning å att sköta sig...
 
Jag tränade i måndags sen vart de ingen träning förrns igår å så vart de ett pass idag men annars ingenting plus att de har åkt ner en å annan kaka å annat skit :( Inte ok, men ibland blir de så....
Jag står i alla fall för att de vart så den här veckan.... Men är inte alls nöjd ööver de...
 
Men nu är jag tillbaks igen eller det måste jag vara för inge mer fusk nu!!!!!
 
Imorrn blir de nog gymet sen har jag å sandra bokat 2 pass på onsdag å dom är efter varann :)
Bara hoppas att hon inte blir inringd så vi måste avboka dom lr vem vet jag kanske går ner själv å kör i så fall...
Sen hoppas jag på å få in minst 1 men helst 2 besök till på gymet under nästa vecka...
 
Ska se om jag kanske kör lite övningar hemma ikväll träna rumpan kan jag ju göra framför tvn liksom :) men får se om svanken klarar de på de hårda golvet....
 
nä nu ska jag låta lunchen sjunka ner lite... ikväll blir de tonfisksallad till middag för min del...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0