Skam den som ger sig !!!!!!

Att jag är envis vet dom som känner mig och Sandra har fått sett den sidan av mig när vi är på gymet...
Att springa med benhinne inflammation är allt annat än skönt men jag envisas med å trotsa smärtan men å i alla fall försöka springa ibland går det inte å ibland går det å idag gick det å jag maxade järnet idag å va skönt de kändes ända tills vi skulle gå hem :/

Jag har i alla fall ökat hastigheten från 7,5 som jag sprang på när jag började till 10 som jag hade idag men ibland spörtade jag å då hade jag mellan
13-14 i hastighet men då orkade jag inga långa stunder men jag älskar ju intervall så det kändes bra :-)

Sen körde vi lite maskiner å så gjorde jag lite övningar på mattan så imorrn kör jag å Sandra en vilo dag me tanke på mina ben så dom orkar med dansen vi har på onsdag eftermiddag :-)

Så nu har jag duschat varmt varmt varmt å masserat benen lite å aj jävlar va ont de gör.. Så Putte ska få massera dom med voltaren sen som han gjorde igår kväll å ont som fan gjorde de så får nog räkna med att de gör lite ondare ikväll :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0