Sinnes sjukt trött...

Sov Max 1-2 timmar inatt... Tror Alexander hade riktigt ont i magen :-( han sov typ 5 min sen vakna han å va ledsen ett bra tag låg å stånka, vred å vände somnade 5 min vakna stånka, vred å vände å så höll de på i princip hela natten.. Masserade magen, cyklade me benen å gick lite med honom men inget bajs...
Vid 06 när Putte åkte till jobbet så deckade Alexander men då vaknade så klart Markus :/ å efter en stund även Christopher...

Jag skulle behöva en monster för att bli människa ska försöka stå emot men tror jag får ge me mig på den fronten... Är ju inget dagis idag så barnen är ju hemma så det är ju inte så att jag bara kan gå å lägga mig mitt på dagen som vissa tror!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0