Öm i kroppen!!!

Körde ett pass på gymet me zandra idag öm i kroppen efter gårdagens pass plus galet trött men jag kämpade på så nu är musklerna ännu ömmare hade problem å lyfta upp armarna när jag skulle tvätta håret :-) så undra hur dom musklerna kommer må imorrn...
Å på onsdag väntar 2 pass å dom är efter varann :-) först MRL å sen just dance så imorrn kommer jag ha en vilo dag för å ens orka med onsdagens pass :-) men vill man vara fin får man lida pin som de så fint heter... Körde magen lite idag åxå ska försöka köra lite mage varje gång jag är nere på gymet så kanske man blir av me graviditets dallret nån gång :-)

Nu blir de mys i soffan me älsklingen till en film :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0