Nytt försök

Då gör jag ett nytt försök att få in texten som skulle finnas under rubriken Passet....
 
Jag är både nöjd å besviken med dagens pass och jag ska förklara varför...
 
Jag är nöjd för jag klarade att springa i 20 min igen på hastighet 8,5 men är grymt besviken att jag inte orkade dom sista 200 meterna för det va det som fattades för å komma upp i 3 km..
Och efter 20 min på löpbandet så kändes de som kroppen gav upp jag va illamående å matt så drack lite vatten å vilade nån minut innan jag satte mig på en cykel å körde lite å sen gjorde jag plankan å lyfte lite vikter för å träna axlarna å sen cyklade jag på i 10 min till och avslutade me 10 minuters promenad på löpbandet me 10% lutning och va helt död efter de.... Jag kämpade på bra men är inte riktigt nöjd :(
 
Pratade lite med ena instruktören åxå och vi pratade lite om min träning å att 3 graviditeter sätter sina spår både på kroppen å konditionen å hon förstod precis då hon hade egna barn...
Hon sa att kosten är 80% å träningen 20% utan en bra kost så kommer mn inte långt med träningen....
Jag har ändrat min kost lite men vill inte köra för strikt för då vet jag att jag tröttnar å det vill jag verkligen inte för nu känns de såå jäkla kul å bra....
 
Jag äter mer grönsaker, mindre pasta, ris å potatis,, Försöker äta mörkt bröd istället för vitt å dricka mer vatten än innan...
 
Imorrn bitti väntas ett MRL pass för mig å sandra får se vad det är för nåt å om vi kommer hem levandes hahahahaha...
 
Kan jag så kan du....
Jag är en helt vanlig 3 barns mor som inte trivs med min spegel bild... Vill ha ett sundare och smalare liv... Ingen annan kan få en till att träna och äta bättre...
Det är nåt man själv måste vilja å komma till insikt med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0