Ny text å gamla bilder

Barnen bara bråkar å tjafsar här hemma, det är så man blir lite smått galen :/
Har precis satt på en film åt dom, pippi långstrump skulle de promt vara så får se hur länge dom sitter nu :)
 
Jag ska plocka undan tvätten å göra lunch när filmen är slut för den här filmen gillar jag åxå så brukar kolla på den me grabbarna :)
 
Jag måste försöka äta bättre vart ju riktigt dålig efter dubbel passen i förrgår å antagligen berodde de på fö lite mat å för mycket träning den dagen.... Ibland när grabbarna är på dagis så kan jag till å med glömma å äta lunch vilket inte är bra :( Så måste försöka jobba på de där...
Har i alla fall tagit fram kyckling klubbor till middag idag :)
 
får se om de blir gymet för mig idag eller om jag vilar idag har ju vart nere varje dag sen i lördags å iförrgår å igår vart de dubbla pass... Men är ju såå skönt å vara där nere å bara få träna å komma bort en stund...
 
Men finns ju miljoner saker å göra här hemma åxå... har ju hur mycket som helst som jag ska sälja men nu går de fan trögt på köp å sälj :(
Är inte så där jätte sugen på å stå på en loppis men kanske måste för å bli av me sakerna....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittade massa gamla bilder i burken så dessa bjuder jag på nu :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0