Min allra bästa vän...

Jag har många vänner å vissa står jag lite närmare än andra och vissa har jag glidit ifrån vilket är super tråkigt..

Men min allra bästa vän är helt klart Jason han har funnits vid min sida varje dag i snart 8 år..

Han är världens snällaste å genom goaste hund som finns... Det känns ledsamt att han är 8 år redan det betyder ju att han är gammal å att vårat liv tillsammans inte har så många år kvar :/ nu vet jag att man inte ska tänka så men när jag hört att stora hundar blir mellan 8-12 år så är de svårt å låta bli å han är ju 75% rottis å 25% schäfer å rottisar är ju rätt fram tunga...

Jag hoppas självklart på många år till tillsammans me denna underbara grå nos <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0