man kan om man vill

då har jag vart på gymet även denna morgon, nöjd över mig själv då inte riktigt motivationen fanns...
Men sandra ville ju verkligen så då vart man lite sporrad till å följa med :)
Bra å ha nån å träna med så man kan peppa varann... å jag å sandra peppar varann jäkligt bra vi körde slut på oss både igår och idag :)
Jag mådde illa när jag va klar me mitt pass i morse å då känner man att man har presterat till max... Men dock lite besviken då gårdagens pass va mycket mycker grymmare men man kan inte vara på topp jämt...
 
Jag tränar även ihop med putte å han peppar å berömer mig hela tiden så då får man en liten spark i rumpan :) de blir som en liten "tävling" när man tränar ihop med nån man presterar på ett annat sätt man kliver inte av när man känner sig trött som i alla fall jag lätt göt när jag tränar själv utan man kör lite till..
 
Jag äter bara godis å sånt på lördagar undantag görs när nån fyller men då blir det ett hårdare pass på gymet :)
 
Tanken är att jag vill ner och köra ett pass i morrn med men då blir det bara kondition då musklerna är rätt ömma efter 2 dagar me styrka :)
 
Men det verkar som dom andra tar en vilo dag imorrn så då får jag köra själv i så fall :)
 
Jag äter mindre pasta, potatis å ris jag äter de men inte lika ofta å inte alls i samma mängder, äter mer grönsaker å dricker mer vatten...
 
Så mycker mer har inte jag gjort.... men mycket hänger ju på vad man stoppar i sig å jag vet hur det är att brottas me de där jävla sötsuget jag kunde hälla i mig 2 liter cola om dagen å stoppa i mig massa annat gott men min spegelbild fick mig å fundera över vad fan håller jag på med.... Å dom första dagarna va hemska jag va sur, grinig å klättrade på väggarna jag ville ha cola å godis å jag ville ha de nu men de va bara å stå emot.....
Det blir lättare med tiden tro mig.....
 
Jag kommer å vara öppen med mina mått å min vikt här i bloggen... Å när det har gått en månad så kommer start vikten å start måtten att skrivas här i ett inlägg och sen dom nya måtten :) så ni kommer att få följa min förhoppningsvis minskning på 1 månad.....
 
Jag har fött 3 barn ganska tätt så har väldigt mycket av den här lösa huden kvar det är den jag kämpar med å få bort kommer bli tufft å ta tid det är jag medveten om men å andra sidan man måste ju börja nånstans å jag har inga krav att jag mste gå ner si å så mycket utan jag vill gå ner 20 kg det är mitt mål ett mål som jag ska nå men det får ta den tid det tar då jag är rätt otränad å nybörjare inom detta liv :)
 
som dom säger träning är en färsk vara så jag tror det är jätte viktigt å ha små delmål å nån som peppar å stöttar dom dagar man kanske inte vill eller har lust....
 
Man kan om man vill glöm inte det......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0