God morgon...

Jag vill än en gång tacka alla som kom å gratta mig igår betyder massor <3

Idag har jag bokat in mig å Sandra på ett spinning/core pass får se hur de kommer gå me mina benhinnor för i fredags när jag å Sandra va på gymet så kändes benen helt ok efter några dagars vila så vad gör jag jo springer i 3 km me ökad hastighet till 9,3 å sen gick jag i 2 km å de va inte skönt för benen kan jag lova så hoppas jag klarar dagens pass :-)

Sandra va inte så där jätte nöjd på mig när jag bokade dagens pass för hon ska jobba ikväll men jag vet att hon kommer tycka de känns bra när de e gjort så hon får gärna vara lite små sur på mig innan :-)

Idag kommer pappa över å fikar då han inte hade tid igår men han ringde direkt på morgonen å sa de så jag visste hur de låg till.. Vi sparade lite gottis till honom :-)

Lite tråkigt att alla inte kunde komma dock :-( men men

Nä nu ska jag spela lite Mario kart me mina grabbar innan det är dags för passet på gymet :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0