Älskar....

Älskar känslan man får när man springer men tyvärr så bromsar mina benhinnor just den känslan vilket är skit tråkigt men ikväll så testade jag å springa en vända med Jason å nu känns de :-(
Känslan jag hade när vi sprang är obeskrivlig, hög musik i lurarna å min bästa vän vid min sida :-)

Jag älskar vårat kök å kommer älska att kliva upp i morrn å in i köket för jag har plockat undan å tagit all disk ikväll i vanliga fall brukar jag skjuta på de till morgonen efter men imorrn ska jag till gymet på morgonen å kan vara skönt å slippa å börja dagen me å ta disken..
Har precis hängt tvätten åxå så så fort ungarna har somnat blir de film å gottis i soffan :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0