Dåliga Jag

Jag ber mina läsare om ursäkt för den extremt dåliga uppdateringen ...
Men de har vart ganska mycket dom senaste dagarna å de kommer nog bli lite dålig uppdatering nästa vecka åxå tyvärr.. För jag har jobbat rätt mycket å även nästa vecka är de rätt mycket jobb.. Jag jobbar alla dagar utom söndag nästa vecka så får se om jag kan klämma in nåt blogg inlägg...

Har vart full fart även på grabbarna :)
Livet rullar på å dagarna bara försvinner...
Igår och nu på morgen har jag pris märkt en hel del saker till loppisen jag ska stå på den 27:e maj men det är en hel del kvar å prismärka :(
Å just nu står det saker i hela lägenheten å de känns rätt tråkigt... så får se hur vi gör om vi plockar undan de eller om det får stå kvar...

Putte har fixat lite blommor på balkongen å de vart sååååå fint :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0