Skit....

Igår kände jag mig hyfsad i kroppen så då tog jag hand om all den rena tvätten å de va en del kan jag lova.. Å lika mycket finns nu för Putte tvättade hela dagen igår.. Sen vid kl 13 va vi bort bjudna på mat hos Puttes föräldrar, bacon järpar, potatis, sås å massa paprika till mig :) så va vi där i några timmar.. Sen va de dags å åka å fira min farfar som har fyllt å där va de åxå en del sittande å efter några timmar där ville grabbarna ut till Tarja å Micke ute i stugan å där vart de en del sittande å en del jagande av barnen :) sen bil turen hem så idag e jag mör i ryggen å bäckenet kan jag lova :/ har sovit illa åxå kände av ryggen redan igår kväll när vi kolla på film.. Kunde inte se klart filmen pga hur dåligt jag satt/låg...

Idag får vi se vad som händer å hur rörlig jag är haha har ju inte klivit upp ur sängen än :)

Lyckades ta detta kort på ena prinsen igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0