Sängen/Åldern????

Dom senaste nätterna har jag sovit fruktansvärt dåligt har vaknat flera gånger per natt å haft såååå ont i kroppen har knappt kunnat ändra sov ställning...
riktigt obehagligt har det vart, har kännt mig stel å konstig i kroppen svårt å förklara...

Men om jag tex sitter en längre stund så kan jag inte bara resa mig upp å traska iväg för kroppen hänger inte riktigt med å de gör ont... Så jag får resa mig långsamt å röra benen riktigt sakta tills stelheten har släppt...

Låter som jag är 80 år eller nåt men så är det för mig... Å jag kan inte ligga i samma ställning för länge för då värker de i hela ryggen å jag har svårt å röra mig för å byta ställning...

Har för mig att detta började när jag väntade Markus men varför har de hållt i sig????

vill ju inte vakna på morgonen å ha ont i hela kroppen som de har vart nu i några dagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0