Vilken Morgon...

Den här morgonen har vart HEMSK...

Markus sov inne hos oss inatt å han har sovit dåligt, hostat en massa... Å imorse en stund efter att putte åkt till jobbet så hostar han så mycket att han spyr å han spyr 4 gånger å i våran renbäddade säng så klart...
Å hela Markus va ner spydd så de vart ett bad för honom å så vaknar christopher så jag tar upp honom å gör honom klar å märker då att ena hans öga är igen geggat å svullet å han får inte upp de ögat...

Tycker sååå synd om mina barn när dom är sjuka för jag vet själv hur mycket jag hatar att vara sjuk..

Så jag ringde till putte å förklarade läget å han valde att komma hem...

Så nu går tvättmaskin för fullt å bäddmadrassen hänger på våran torkvinda i badrummet vi har sköljt av den  å tvättat den så gott de gick me tvättmedel å en massa sköljmedel... Men tror vi åker på å köpa en ny å dom ligger på 3000-4000 kr kul extra utgift bara så här.....

Idag har vi läkar tid me Markus kl 14:30 men läkaren får allt ta sig en titt på christopher åxå eftersom hans öga va helt igen geggat i morse...

Så nu sitter vi för första gången å då spydde markus strax efter 06 i morse så de har vart full rulle här hemma kan jag lova.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0