Vilken dag...

Ja den här dagen har sett lite annorlunda ut i gemförelse med hur våra dagar brukar se ut...
Vi har i princip tvättat hela dagen vi har tvättar ur tvättkorgen så den är tom tvättat handukarna, alla sängkläder som blev ner spydda i morse.. tvättat klädsen till våra 2 fotöljer jag de har tvättats hela dagen så vi har tvätt hängandes precis över allt här hemma så jag har å göra imorrn kan jag lova om allt hunnit torkat vill säga...

Bäddmadrassen som vi försökt tvätta lär ju inte torka på ett par dagar så vi kommer ha de trångt i badrummet ett tag men men vi får göra de bästa av de :)

Dom ringde putte för ett tag sen de verkar som våran efterlängtade tv bänk kommer imorrn :)
Men jag vågar inte riktigt hoppas helt förrns den står här ni som vet hur länge vi faktiskt har väntat på den förstår nog vad jag menar när jag säger så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0