Välling fritt

Idag har de vart välling fritt för markus å det har funkat helt okej måste jag säga...

Han har inte ätit några stora mängder men han har ätit lite frukost, lite lunch, lite middag och nu sitter han å äter lite kvällsmat... Så jag å patrik måste prata lite ikväll om hur vi ska göra när de gäller Markus välling om vi ska köpa ny eller inte jag har fått lite tips och ideer som jag har å bolla med åxå :)

Barnen har precis badat och jag har hunnit bäddat rent i Markus säng ska snart ta christophers åxå så får vi verkligen hoppas att dom inte spyr inatt... För natten som va va allt annat än rolig...


Så här såg Markus kvällsmats bord ut...




Får se vad och hur mycket han kommer å äta av detta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0