Underbart...

Jag har en sån underbar känsla i kroppen jag sprudlar av lycka å glädje...
Jag älskar mina barn å min man över allt annat, jag är såååååå lycklig <3
Kärleken bara bubblar i mig..


Jag har plockat lite me christophers pressenter, å tvättmaskin går för fullt vilket den kommer få göra ett tag till idag, underbart när man tvättat undan...

Jag njuter av mina fina blommor som står här på bordet, tack än en gång ÄLSKLING.. Dom är helt underbara precis som du <3

Jag skrev ju tidigare idag att jag inte skulle ha en massa måsten idag utan bara ta dagen som den kommer och det är precis vad jag har gjort å precis vad jag kommer att fortsätta göra :)
Jag kommer göra de jag känner för å inge annat hehehehehe..

Christopher är riktigt busig idag, jusst nu tittar han på nalle puh å bara tok skrattar för sig själv, de ser å låter rätt kul kan jag lova.. mitt lilla busfrö..


Christopher med sin mormor igår på sin 1 års dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0