Underbara Tisdag

Ja då va det redan Tisdag och det innebär dagis time för Markus, vilket han älskar..
Han sa direkt när han vakna imorse "fafa" å då svarade jag ja farfar kommer sen å så ska ni gå till dagis å då svarade han jaa... Så söt...

Men nu ska jag berätta nå ännu sötare...
Han vaknar ju väldigt orolig om nätterna å har gjort i ett par nätter nu å då brukar jag hämta in honom till oss å när jag gör de så brukar han känna på mitt huvud å så säger han mamma :)
Han känner mitt hår å vet då att det är jag..

Igår så rensade jag å fixade me killarnas garderober å de va behövligt kan jag lova de va en hel del dom hade vuxit ur bägge 2.. Å så blir de ju lite nytt åt dom i julklapp som åxå måste få plats...
Så nu har dom kläder så dom klarar sig ett tag i alla fall Markus som inte växer så där jätte fort längre..

Idag ska jag nog fixa å pyssla lite här hemma medans markus är på dagis...
Jag är sjukt trött å lusten är som borta men jag hoppas verkligen att den kommer..
För jusst nu är de lite julkaos här hemma å de känns inge kul vill få ordning men de är inte lätt när man får plocka efter 2 barn å ibland även efter min käresta..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0